Tv-spot för "The Twilight Saga"

/Erica

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej igen, jag känner att jag skickar dumma frågor men du verkar ju ha koll så varför inte (A)

Jag minns för ett tag sen såg jag en intervju med Robert, Kristen och Taylor, jag vet inte om det bara var dom tre eller fler men iaf.. Taylor eller Kristen får en fråga och så ser man hur Robert liksom kommer på något bra svar, och sitter och väntar på att få säga det.. Och sen när dom andra två har pratat klart så säger han det och så är det någon sorts komplimang till Kristen.. jag minns inte riktigt, det avr ett tag sen jag såg det.. Men vet du vilken video det är jag menar? : )

Älskar din blogg :)

2010-12-04 @ 15:16:12
URL: http://corneliathulin.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback