Min dag under fan-eventet 21/6

var på twilight fan-event i måndags och det var helt awesomest! ta mig tillbaka säger jag bara! jag har sett kristen stewart och man kan inte vara lyckligare än mig just nu ;)!

dagen började 7.10 då min klocka ringde och jag kan säga att jag bara flög upp ur sängen, fixade mig och lite senare kom linnéa. vi sprang till bussen och då väntade en bussresa på 3 timmar och 30 minuter, som överaskande nog gick väldigt snabbt. vi kom fram till stockholm 12.00 och då sprang vi till tunnelbanan för att kunna ta oss till globen. vi var taggade till tusen! det första vi gjorde var att äta så vi slapp bli hungriga och sedan sprang vi och letade efter en penna som jag kom på i bussen att jag glömt. efter det satte vi oss i kön och efter 2 timmar reste vi oss upp och de som hade hand om eventet bad alla att ställa sig fyra och fyra. efter ett tag (HAHA) kom vi på att vi stod i fel kö så vi fick springa till en annan kö där vi träffade två jättesöta tjejer som vi även gick runt med ett tag när vi kom in. efter en stund letade vi rätt på våra platser och satt där tills eventet började 18.00. innan kristen och taylor kom ut var det artister/band som uppträdde, de visade klipp från eclipse och även en live-konsert med muse. värden (som jag inte minns namnet på) var jätterolig och vi fick oss ett gott skratt. när kristen och taylor kom ut skrek ALLA. jag tror mina trumhunnor spräcktes, men det var bara att hålla för öronen och skrika lika mycket själv ;)! det var dock väldigt jobbigt när folk skrek under intervjun, för man hörde knappt någonting alls. tyckte synd om taylor som knappt kunde öppna munnen utan att alla skrek som galningar. de var max uppe på scenen i 15 minuter och sen gick de ner och skrev lite autografer/tog kort med fans och sedan försvann dom. men jag har sett kristen stewart så jag är mer än nöjd! jag ångrar dock lite att jag inte tog emot jasmines VIP-biljett, varför VARFÖR? menmen. jag hade en toppendag!










© Copyright på alla bilder

/Erica

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback