Ny bloggare?

Detta är något jag funderat på ett bra tag, nämligen att ta in en person som vill hjälpa mig här på Stewartdaily. Jag går andra året på naturvetenskapliga linjen och känner att det här börjar ta upp lite för mycket av min tid, självklart skulle jag vilja blogga här hela tiden men jag vill också få tid till att plugga (så jag får bättre betyg) och umgås med mina kompisar utan att tänka att jag måste hem och uppdatera den här sidan. Det kanske ni märkt den senaste tiden - det har blivit mindre uppdateringar. Jag har liksom inte tid till allt hela tiden, vilket såklart är synd. Så jag tänkte ta in en till person som hjälper mig med bloggen :)
Om du är intresserad, skicka ett mail till [email protected] och skriv lite om dig själv. Om du kan i alla fall grunderna för HTML så är det ett plus och du ska helst också kunna grunderna för blogg.se :) Jag hoppas någon är frivillig och ställer upp!
/Erica

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback