Tillbaka på banan

Stängde ner bloggen i helgen, det känns inte som att jag har tid längre och jag har ingen lust att börja sätta bloggen framför mina kompisar, min pojkvän eller familj. För det börjar nämligen kännas så! :) Jag trodde jag skulle ha all tid i världen nu när jag inte hade något sommarjobb och eftersom jag har sommarlov, men det är så mycket annat som kommer emellan. Dessutom: vart är alla besökare? Förra veckan gick det neråt rejält. Det är ingenting jag bryr mig om mycket egentligen, men det är helt klart roligare att blogga om man vet att någon faktiskt läser bloggen.
Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan! Men nästa torsdag åker jag till Italien och är borta i ungefär två veckor och i helgen är jag inte heller hemma. Jag har fullt upp kan man säga och jag tror även Kimberly har det! :) Alice kom fram till att blogga inte var hennes grej men att hon fortfarande vill översätta texten när hon kan och vill. Så nu undrar jag, är det någon som är intresserad av att hjälpa till? :) Kommetera i kommentarsfältet eller skriv till [[email protected]].
Det var väl allt jag hade och skriva! :)
/Erica

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback