Dagens video

/Erica

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Jag kollade runt på youtube å hittade den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=JkD0uIzD4P8&feature=related .

Jag la märket till att vid 2:11 & 2:17 så ser kristens mage liite stor ut , sen hittade jag en annan sida att hon verkligen var gravid o gjorde abort.. blev väldigt förvirrad så kan ni kolla på den o säga vad ni tkr? :)



2011-02-26 @ 19:27:02
Postat av: erica - stewartdaily

Sara: Hejhej!

Jag tror personligen bara att hon står i en dålig vinkel och att tröjan är lite stor. Tror inte hon var/är gravid eller liknande, det har gått runt en hel del rykten de senaste två åren och om man tror på alla har hon varit gravid minst 10 gånger och dessutom gift sig med Robert, köpt hus och sen skilt sig. Tror inte heller hon varit gravid och gjort abort. Det är vinkeln hon står i, alla har väl någon gång varit med om det :)

2011-02-26 @ 21:18:57
URL: http://stewartdaily.tk

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback