Den nya bloggaren

Hej alla läsare!

Vad är det som händer nu kanske ni tänker...
Jag är nämligen den nya bloggaren som ska hjälpa Erica att uppdatera här på stewartdaily.
Men innan jag börjar blogga här så tänkte jag bara presentera mig lite.

Jag heter Kimberly och är 16 år. Fyller 17 år i mars (född -94, alltså) Just nu går jag första året på S:t Eriksgymnasium och läser florist programmet (börjar andra året i höst). Från början var det ett ganska spotant val, fast det spelar egentligen ingen roll för jag har alltid gillat blommor, men ju mer jag går i skolan så förstår jag att  det är är detta jag vill bli! :)
Bor i huvudstaden, Stockholm med min famlij. Med min pappa men min mamma bor just nu i Malmö/Trollhättan för hon håller på med ett jobb där nere.Jag har även en vuxen halv-bror som fortfarande bor hemma (eller hos sin pappa, eftersom att vi bara delar samma mamma) och så har vi våran hund George.

På helger och fritid gillar jag sova, vara med vänner, shoppa, fika, blogga.(har även en privat blogg oxå)
Jag är absolut ingen människa som är ute och festar varje kväll, men jag gillar att vara hem och titta på film, käka en massa godis och bara ta det lungt.
Okej, angående Kristen Stewart?
Såhär är det va, jag såg Kristen för första gången i filmen Jumper, men hennes roll är ju väldigt liten i den filmen, så när jag väl såg Twilight så visste jag inte att det var samma person. Eftersom att jag inte sett henne innan visste jag liksom inte var hon hette. Och sedan såg jag henne i Twilight såklart,  men för att vara helt ärlig måste jag berätta att första gången jag såg Twilight tyckte jag att det var en shitfilm! Medans min mamma föll för den på en gång. Och sedan såg jag den igen. Men det var inte förrän tredje gången jag såg den som jag föll för den. Och ah, då föll jag för Kristen med. Och jag blev typ helt besatt, av henne och Robert Pattinson! Men mest henne :P

Och sedan började jag kolla upp en massa filmer på nätet, och köpte på nätet. Jag ville bara ha mer, Kristen!! (och det vill jag fortfarande!!) Men jag har sett många i alla fall, så jag gillar henne inte enbart för att hon är Bella utan för att hon är Kristen. Så jävla underbar!
Det var nog det....

/Kimberly


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback