Gotland imorgon!

Hej, alla läsare lite dålig med uppdatering har det varit nu på bloggen. Ganska länge, både jag (Kimberly) och Erica har varit borta väldigt mycket och därför har vi inte kunnat uppdaterat. Nu är Erica forfarande inte hemma och jag ger mig av en vecka till Gotland redan imorgon!

Jag tycker det är lite tråkigt att de ska bli såhär, jag trodde nämligen att jag skulle ha massa tid att uppdatera på sommarlovet. Men sedan händer det att man bokar in en massa saker och då sitter man där på ett flygplan en gång i veckan. Och nu tycker jag att det är lite svårt att blogga också för vi har missat så mycket nyheter nu när vi båda varit borta så det blir så svårt välja ut vilken nyhet man ska börja med.

/Kimberly


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback