Kristen är förväntansfull över SWATH-uppföljare

Det är inte bara Kristen Stewart som längtar till uppföljaren Snow White and the Huntsman 2, hon är jätte-exalterad för det också!
 
IndieWire pratade med Stewart om hennes film On the Road - som går på utvalda biografer idag - och ett av samtalsämnena som kom upp vad om det skulle komma en Snow White and the Huntsman 2.
 
"Åh, det kommer bli så fantastiskt. Nej, jag är så exalterad för det att det är galet", sa hon.
 
När vi frågade om mer detaljer, svarade hon "Jag får inte berätta. Häromdagen sa jag att det fanns en stor möjlighet att vi skulle göra en uppföljare, och det är väldigt sant, men alla var, "Whoa, sluta prata om det." Så nej, jag får verkligen inte prata om det."
 
Vad hon skulle göra, dock, var att bekräfta att studion hade några intressanta ideér till karaktären hon spelar.
 
"Absolut. Och vi har verkligen ett otroligt... Så ja, det är bra."
Källa
Översättning gjord av mig, Erica. Kopierar du på något sätt så länka till [stewartdaily.blogg.se].
 
/Kimberly & Erica

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback