Biljett till marathon nästa vecka

Fick en kommentar av en tjej som har en biljett över till Twilight-marathon på biograf Park i Stockholm nästa vecka. Här är hennes meddelande, så om någon vill gå och ha sällskap så kontakta henne!
 
hej! 
jag hoppas detta publiceras, har ingen koll på hur det funkar här med denna typ av kommentar... 

det är såhär att jag har en biljett över till maratonet på saga nästa vecka och undrar omdet är någon som är sugen på biljett + sällskap? 
mitt sällskap har hoppat av, så nu står jag själv med en biljett för mycket.... 

om det är någon som är sugen kan väl denne antingen skriva till mig på kik; loislarsson eller maila till [email protected]
 
/Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, tack erica!
det är på biograf saga i stockholm :) jag antar att det var det du ville veta? :)

Svar: Ja, tack! Skriver till det :)
stewartdaily.blogg.se

2012-11-06 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

hej, fel i infon. det är på park inte saga.
helt och hållet mitt fel att det blev fel. sorry

2012-11-09 @ 16:59:11

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback