Uppdatering

Hej på er!
Förlåt förlåt förlåt för att bloggen legat död de två senaste veckorna. För det första har den inte uppdaterats så mycket kring Kristen, hon har hållt ganska låg profil ett tag nu och för det andra jobbar jag och dessutom försöker träffa min pojkvän så ofta som möjligt då vi har ett långdistansförhållande. Hoppas ni förstår! Ska förbättra mig i alla fall :)
 
 
FINNS DET NÅGON SOM KAN GÖRA EN DESIGN?
Är ju hundra gånger roligare om man har en snygg design (självklart) och jag är ganska trött på denna och jag är ingen talang på att göra avancerade designers till bloggar. Så om det finns någon vänlig själ därute som känner sig manad för detta - kommentera i detta inlägg!
 
 
(Undrar ni varför jag kanske inte uppdaterar någon helg eller något annat så står det säkert på min privata blogg http://ericaskyllkvist.blogg.se!)
/Erica

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback